مقالات سئو

ساخت وبلاگ


عوارض متعددی وجود دارا‌هستند که علامت میدهند چرا seo برای تارنما سئو سایت شما اصلی میباشد. به دنبال، عوارض اهمیت بهینه سازی در وبسایت را باهم مرور میکنیم:

1. ارتقاء ترافیک ارگانیک
در شرایطی که شما یک تجارت اینترنتی دارید، اولی مقصود شما جذب ترافیک و مشتری برای تارنما میباشد. هرچقدر اشخاص بیشتری در حاصل وب سایت شمارا ببینند، ورودی بیشتر، جذب کاربر و فروش بیشتری در وب سایت ساخت و ساز می‌شود. با دقت بدین که 53% از ترافیک تارنما ها، از روش جستجوی طبیعی یا این که ارگانیک نتیجه ها می گردد، از این رو به اهمیت و ضرورت seo پی می‌بریم!

پس در شرایطی که تارنما شما در نتیجه ها نخستین گوگل سکو بندی خواهد شد، ورودی بسیار متعددی اخذ خواهید کرد که منجر ارتقا چشمگیر فروش شما شود. دقت داشته باشید که می بایست در عبارات کلیدی مربوط به حوزه خویش جايگاه بگیرید تا از روش جستجوی ارگانیک، ورودی بگیرید که‌این، مستلزم علم و تخصص ماهر در قضیه بهینه سازی تارنما میباشد.


لومینا، با ارائه سرویس ها بهینه سازی و seo وبسایت، به طور تخصصی و ماهر روی وبسایت شما شغل کرده و تجارت شما‌را در گوگل، به نقطع ی عطف خواهد رساند! تنها کافی میباشد با ما تماس حاصل نمایید تا مجانی مشورت اخذ نمائید! –تصویر

2. ارتقاء اعتبار مارک
بهینه سازی و سئو، خیر صرفا در جذب ترافیک طبیعی، بلکه در ارتقاء اعتبار مارک شما نیز امداد می نماید. به این دلیل‌که بیش تر از 99% اشخاص، به مارک ها و تارنما های برگه نخستین گوگل متکی بودن می نمایند؛ به این دلیل‌که گوگل را یک مرجع قابل اتکا دراین مورد می‌دانند و شایت کمتر از 1% از اشخاص به کاغذ دو گوگل رجوع و برگشت نمایند.

کلاً، عموم به جايگاه های اولیه گوگل، اتکا بیشتری می نمایند. حتی پیوند های 4 به سپس نیز، بازدید و ورودی بسیار کمتری نسبت به لینک و پیوند های اولیه تا سوم اخذ خواهند کرد. پس، ارتقا اعتبار مارک شما نیز یک کدام از دیگر از عوارض اهمیت بهینه سازی برای وبسایت شما میباشد که بایستی به آن توجه نمائید.

3. جذب مخاطبین مقصود بازار شما
همان گونه که گفتیم، مشتریان بالقوه ای که در گوگل درپی رفع نیاز ها و تولید ها آیتم عشق شان می‌شوند، شما‌را در نتیجه ها خواهند یافت. در سود، شما بایستی برای آن چیزی که مشتری شما دنبال آن میباشد، محتوا، سرویس ها و یا این که مال در وب سایت خویش قرار دهید که‌این آیتم، در آمیخته با فاکتوری به اسم بهینه سازی میسر می‌شود. برای تولید ها، لغت ها و عباراتی که آنها ممکن میباشد در گوگل کاوش نمایند، محتوا ساخت می‌کنید تا عده ای شمارا پیدا نمایند که مشتری تولیدها یا این که سرویس ها شما می‌باشند.

فارغ از ترفند های بهینه سازی، این فرمان قابلیت پذیر وجود ندارد. بهینه سازی کلیدی میباشد برای گزینش هدف ها، شناسایی استفاده کننده غرض، انتخاب کلمه ها کلیدی، ساخت‌و‌ساز محتوا درین راستا به طور ماهر و بهینه سازی گردیده و وصال به کاغذ اولیه گوگل برای جذب این بازار مقصود. از این رو seo از اهمیت ویژه ای برخوردار میگردد.

همینطور، دوراندیشی و آشنایی از مارک شما، در میان این یوزرها بیشتر گردیده، آنان با مارک شما رابطه برقرار می نمایند و برای خرید های بعدی یا این که اخذ خدمت های متبوع خویش در آینده، مجددا نزد شما گشوده خواهند گشت.

4. لذت یک تجربه کاربری بی سابقه
برای تاثیر هرچه بیشتر استراتژی های بهینه سازی، محتوا و صفحه های تارنما شما بایستی باصرفه گردد تا ناوبری و جستجو مخاطب در وب سایت شما، ریلکس و لذتبخش خواهد شد. هرچقدر که یوزرها وبسایت، تجربه عالی و لذتبخش تری در وب سایت شما داشته باشند، بیشتر در وب سایت شما می‌مانند که‌این به گوگل، سیگنال یک وبسایت قادر، یک محتوای جالب و یک تجربه کاربری عالی را میدهد و مطلقا در درجه بندی های گوگل، منزلت ویژه ای خواهید داشت.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 13:11


ایجاد محتوا آموزشی ؛ محتوای آموزشی ، یکی‌از مهم ترین و پرکاربردترین سئو سایت شاخه‌های ساخت و ساز محتوا می باشد و هر روزه، انبوهی از وبسایت‌ها و شبکه‌های تخصصی وجود دارا هستند که در هم اکنون ساخت، اشتراک‌گذاری و یا این که بازنشر محتواهای آموزشی می باشند. در کنار اینترنت‌تارنما‌های تخصصی، اکثری از وب سایت‌های غیر‌ تخصصی نیز به ارائه و ساخت و ساز محتوا آموزشی عشق و علاقه دارا هستند، چون عموما اکثر اشخاص جامعه نیاز خویش به داده ها را، از روش فضای مجازی تامین می‌نمایند و همین دستور سبب ساز می گردد، محتواهای آموزشی مخاطبان فراوانی داشته باشند. مزیت دیگر ساخت و ساز محتوا آموزشی ، قابلیت و امکان جابجایی از خط مش بدور در بستر فضای مجازی و همین طور قابلیت به کار گیری چندباره از مطالب ارائه گردیده در محتوای آموزشی میباشد که میتواند به عدل و داد آموزشی بیشتر باعث خواهد شد. البته برای ساخت و ساز یک محتوای متنی آموزشی بهتر چه نکاتی را بایستی در حیث بگیریم؟ درپی با برخی از این ‌خصوصیت‌های کاربردی‌ آشنا می‌شویم. با استودیو نشانه یار و همدم باشید.

خصوصیت‌های ساخت و ساز محتوا آموزشی
هنگامی کلام از ساخت و ساز محتوای آموزشی به در بین میاید، مایحتاج میباشد به کلیه جزئیات اعتنا کنیم. مهم ترین مواقعی که در محتوای آموزشی ما می بایست نظر گردد عبارتند از :


ساخت‌و‌ساز محتوا
یک تیتر مطلوب گزینش فرمائید.
تیتر یک محتوا آموزشی ، بایستی به قدر کافی عالی و مطلوب باشد تا اعتنا خواننده و یا این که تماشاچی محتوا را به خویش جلب نماید. تمامی مطالب اساسی را نمی‌قدرت در پیشگفتار به کاربر ارائه نماییم. درصورتی که تیتر مقاله و محتوای آموزشی ما جذابیت ما یحتاج را نداشته باشد، ممکن میباشد ابدا محتوای تولیدی کلیک نخورد. برای جالب شدن تیتر محتوا بایستی اعتنا کنیم که:

همت کنیم تیتر گیرا و کنجکاو کننده باشد.
از کلمه و واژه‌های کلیدی در محتوای آموزشی استعمال کنیم.
یادمان باشد تیتر‌های کوتاه جالب‌ترند.
تیتر‌های آنالیز لیستی مانند ( ۱۰ نکته برتر یا این که ۲۱ اصل و … ) از نگاه روانشناسی گیراترند.
می‌قدرت یک سوال را در تیتر طرح کرد.
به کارگیری از محرک‌های رمانتیک، برای جذابیت تیتر موثرند.
خوب میباشد از کلمه‌های مثبت و کار کشته در تیتر محتوا به کار گیری کنیم.
تحقیق و پژوهش ، پایه هر محتوای آموزشی میباشد.
یادمان باشد صرفا با وجود یک تحقیق مطلوب در قضیه محتوا ، می‌قدرت نکات نیکی برای طرح در محتوا داشته باشیم. حتما فعالیت تحقیقی، یک ضرورت در ساخت محتوای آموزشی کیفیت بالا میباشد. با اجرا پژوهش ها صحیح و اکانت‌ گردیده، احاطه و علم ما به زمینه محتوا افزوده شود و ذکر سلیس‌تری برای طرح مسئله خوا‌هیم داشت و فیض آن میشود که استفاده کننده ما هم فهم صحیح‌تری از محتوای تولیدی پیدا خواهد نمود.

محتوای آموزشی بایستی رابطه مستقیمی با کاربر غرض ما داشته باشد.
چه یک مدرس و مدرس باشیم و چه یک بلاگر که دست به ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی زده‌ایم، در هر اکنون ضروری میباشد که جامعه غرض خودمان را تماما بشناسیم. پیش از آغاز روند تولیدی، بایستی از خودمان بپرسیم کاربر حقیقی ما چه کسی است؟ و این محتوا را چه اشخاصی خواهند رویت کرد؟ پس از معلوم کردن استفاده کننده ، خواهیم توانست محتوایی متناسب با نیاز مخاطبان‌مان بسازیم.

تاثیر اولی واکنش را فراموش نکنید!
در‌حالتی که نتوانیم در به عبارتی اولِ عمل پشت گرمی کاربر را کسب کنیم، قافیه را باخته‌ایم! عالی میباشد مهم ترین نکته‌ها را در اولِ نوشته‌علمی و محتوای آموزشی طرح کنیم. به ذکر دیگر، گزاره مقدماتی ما، مهمترین گزاره برای جذب استفاده کننده میباشد.

لحن غیرقانونی تاثیرات عمیقی دارااست.
یکی شایسته ترین طریق‌های اثرگذاری بر استفاده کننده، خصوصا دانشجو ها یا این که علم‌آموزان، لحن و ذکر صمیمی و غیرقانونی در ساخت محتوا آموزشی میباشد. یاد دادن مطالب و ایده‌ها بابیان غیررسمی به کاربر معمولی‌خیس میباشد. متن‌های مغلق و سنگین، بیشتر مطلوب مقاله ها ژورنال‌های تخصصی میباشد. استفاده کننده‌های برنا معمولا تا پایان یک متن و محتوای آموزشی خیلی قانونی، ادامه نخواهد بخشید و محتوا را رها خواهد کرد. داشتن لحن و ذکر فردی و صمیمی این مجال را تولید می‌نماید که استفاده کننده یا این که دانشجو، در یک بستر از صمیم قلب‌خیس فهم و شعور بالاتری از مقاله علمی پیدا نماید. اما مراد از لحن صمیمی، تایپ کردن محتوا به صورت گفتاری وجود ندارد که‌این یک نادرست فاحش میباشد که برخی از وب سایت‌ها آن‌ را ایفا میدهند. در لحاظ داشته باشید که نوشتار، نوشتار میباشد و بایستی ساختار خودش را مراقبت نماید و در همین ساختار هم می‌اقتدار لحنی صمیمانه و از صمیم قلب داشت.

از ذکر کلی و صرف مطالب دوری کنیم.
ما یحتاج میباشد مطالبی که در یک محتوای آموزشی ذکر و طرح میشود، تماما برای خواننده شکافته گردد. فرض ما در ساخت و ساز محتوای آموزشی این میباشد که کاربر ما نسبت به مورد محتوا، کمترین علم ممکن را دارااست. محتوا آموزشی اصلا به معنای طرح مطالب علمی و نشر آن ها وجود ندارد. مقاله علمی را بایستی با شایسته ترین لهجه ممکن برای استفاده کننده، تشریح کرد تا خواننده به مسئله تسلط پیدا نماید که اما این به معنای پُرگویی وجود ندارد.

اهمیت موضوعی که مطرح می شود، مزیت‌ها، عوارض و تمامی جوانب مقاله بایستی برای استفاده کننده گشوده گردد؛ خیر اینکه فقط به طرح کلی مورد بسنده کنیم و خواننده را در بین انبوهی از ابهامات به هم اکنون خویش رها کنیم.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 12:29


به اشتراک گذاشتن را راحت فرمائید
 

گوگل و بقیه موتورهای کاوش، سایت‌هایی را که دارنده لینک و پیوند‌های سئو سایت بدون واسطه به صفحه های رسانه‌های اجتماعی خویش نیستند مجازات می‌نمایند. آنها سایت‌هایی را که برای گوشی و تبلت با صرفه‌سازی نشده‌اند را نیز جریمه می‌نمایند. کارایی فرمائید تا حد قابلیت از این شغل دوری کنید. مطمئن گردید که UX و UI پباده سازی شما بی عیب و نقص میباشد. تارنما ما بایستی به راحتی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک نهاده خواهد شد و صفحه های رسانه‌های اجتماعی شما می بایست صمیمانه و پاسخگو باشند.

در رسانه‌های اجتماعی شیت‌ای بسازید که بتواند در شکل لزوم به مشتریان شما پشتیبانی دهد. شیت‌ی رسانه‌های اجتماعی شما می بایست خوب باشد.در صورتی بتوانید این شغل را به صدق اجرا دهید، تبلیغات کردن در رسانه‌های اجتماعی قادر است برایتان بسیار اثر گذار باشد. عموم به بازخوردهای دوستان خویش اتکا دارا هستند. رسانه‌های اجتماعی با ساخت‌و‌ساز تجزیه و تحلیلی آفریننده برای شما، به جذب ترافیک اثبات یاری می‌نمایند تا بتوانید تخصص خویش را به راحتی تبلیغ نمایید.

بیشتر عموم زمانی میخواهند با شرکتی وارد ارتباط شوند، در آغاز در رسانه‌های اجتماعی کاوش می‌نمایند تا داده ها بیشتری از آن کمپانی کسب نمایند. کل لایک‌ها، کار‌های عموم، ریتوییت‌ها و تک تک به اشتراک‌گذاری‌ها اهمیت داراست. مدام به خاطر داشته باشید که میتوانید با یادگیری مداوم از رقبای خویش پیشی بگیرید.

مهیا، تهیه و تنظیم، فعال سازی!
شما میتوانید با استعمال از این ترفندهای سهل وآسان، صنعت را به دست بگیرید. مطمئن گردید که کاغذ‌ی فرود شما بهتر میباشد. به مخاطبان خویش مطالبی حقیقتاً سلامت و اثر گذار ارائه دهید. از تجریه و استدلال ها و الگوریتم‌ها به عایدی خویش به کار گیری نمائید و به طبعً تا حد قابلیت با دیگر افراد تعامل داشته باشید. زمانی سخن از راه اندازی وبسایت به بین می آید، اکثری از عموم نمی‌دانند که می بایست از کجا آغاز نمایند، بدین ترتیب آنان فعال‌سازی را به تعویق می‌اندازند و هیچ گاه این فعالیت را اجرا نمی‌دهند.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 12:48


از مهم ترین نکات برای فعال سازی یک تارنما و داشتن یک وبسایت بهتر ، سئو سایت رعایت کلیه اصول بهینه سازی در ماژول های اپ نویسی و همینطور رها نکردن تارنما بعداز تحویل به دست آوردن آن است. بخش اعظمی از یوزرها پس از اتمام ساخت وب سایت و تحویل دریافت کردن وب سایت هیچگونه فعالیتی در آن ایفا نمیدهند. چنانچه که یکی‌از گزینه های خیلی اساسی برای موتورهای کاوش قوی داخل شدن یک تارنما با مطالب تازه و موثر در عرصه اینترنت هست.

در لیست ذیل به نکات مهمی برای بالابردن مرتبه گوگل وبسایت شما می پردازیم :

کارکشته آمدن و مالامال محتوا کردن از به عبارتی لحظه تحویل تارنما
تایپ کردن مطالب اثر گذار و غیر تکراری جهت آرم دادن یک وب سایت غیر تکراری در عرصه اینترنت برای مثال داشتن عکس و فیلم های مختلف 
نکته اولیه : زمینه مطلبی که اسکن میکنید را پاره ای تغییر‌و تحول دهید . به عنوان مثال : (( ساخت سایت ماهر ))==> ((طراحی وب ماهر و داینامیک + عکس))

نکته دوم : متن مهم را تغییر و تحول دهید ، برای مثال پیوند منبع و عکس و خلاصه مقاله و ... را اضافه نمائید 

نکته سه : عکس های متن را تغییر و تحول دهید ، زیرا گوگل باذکاوت میباشد و مدام عکس ها را ارزیابی می نماید ، به عنوان مثال در عکس ها اسم وبسایت و ...تغیر دهید .

نکته 4 : کلمه ها کلیدی متن را با اعتنا به قضیه اضافه فرمایید ، هر چه این عبارات کمتر و دارای ربط خیس باشد خوب میباشد.


اشتراک گذاری مطالب وبسایت
پیوند های داخلی موثر و کارا برای دسترسی آسوده به قسمتهای متفاوت وب سایت On-site optimization
۱- seo وب سایت قادر است سبب ارتقاء درجه تارنما ما در گوگل گردد. (بی واسطه)

۲- می تواند منجر بالارفتن بازدید ورودی ما از موتورهای جست و جو گردد.

۳-  سبب ساز ارتقاء و بالا رفتن تجربه کاربری گردد.(غیرمستقیم)

شغل کردن پیوند های فرنگی موءثر مانند تصویب کردن مطالب تارنما در فروم های دارای ارتباط جهت ارتقا تعداد پیوند های خروجی Off-page optimization
۱- به بهینه سازی امداد شایانی میکند. (بی واسطه)

۲- بک لینک و پیوند های بیشتر و بازدید بیشتر به ارمغان می آورد. (بی واسطه)

۳- بر روی مارک ما تاثیر گذار میباشد. (بدون واسطه)

۴- مشترکین تارنما را ارتقاء می‌دهد. (غیرمستقیم)

لینک و پیوند تصویب کردن در وب لاگ ها ، پیوند تصویب کردن در بلاگ های دارای اعتبار و پربیننده برای ارتقاء بازدید تارنما بسیار تاثیر گزار میباشد.
پیوسته وارد نمودن داده ها و اطلاعات در تارنما ، خواسته از پیوسته وارد نمودن ، ورود اطلاعات در وبسایت به طور ممتد و در مقطع زمانبر دوران می باشد.
تعیین دامین مطلوب بهینه سازی ، تعیین دامنه متناسب با قضیه وب سایت در بالابردن مرتبه گوگل تارنما تاثیر گزار میباشد.
تعیین تیتر مطلوب  Title ، داشتن تگ Title ، متناسب با هر کاغذ بسیار اساسی میباشد ، اعتنا داشته باشید که title تکراری در شیت نباید وجود داشته باشد.
توضیحات شیت Meta Description ، به نوشته‌ی‌علمی متاتگ ها (Meta Tag) مراجعه خواهد شد.
عبارات کلیدی  Meta Kewords ، به نوشته‌علمی متاتگ ها (Meta Tag) مراجعه خواهد شد.
هیچ زمان برای گوگل و رنک بالا وب سایت نزنید ، مدام برای رضایت یوزرها می بایست باشد .
عمل بر روی یک‌سری قضیه در حدود هم ، یک تارنما چنانچه بر روی چند مورد دارای ارتباط به طور هم زمان یاری دهد ، می‌تواند بازدید کننده های بیشتری را به خویش جذب نماید.
خوانابودن نوشته های سایتتان ، استعمال از فونت استاندارد اینترنت برای خوانایی وبسایت بسیار اصلی میباشد.
ایده ها ، داشتن نصیب حیث دهی به مطالب جانور در تارنما شما ، علامت دهنده اساسی بودن وب سایت شما و همینطور یوزرها می‌توانند با استعمال از لینکهای گوناگون نظرها خویش را به تصویب برسانند.
سرعت بار گذاری سایتتان ، با رعایت آحاد اصول طراحی وب برای مثال رعایت اصول seo ( فراگیری بهینه سازی ) ، به کارگیری از css ( فراگیری css ) ، به کار گیری استاندارد از Html ( فراگیری html ) سرعت وبسایت شما به مراتب ارتقاء مییابد.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 13:47


در‌صورتی‌که شما در هم اکنون فعال‌سازی وب لاگ و نصیب وبلاگ خویش سئو سایت هستيد و اينكه استراتژی توليد محتوا و … نداريد به اصطلاح از رقبا خویش عقب هستيد و می شود به شکل بسيار پر‌نور اعلام كرد كه گسترش يك سايت می ‌تواند بر طبق توليد محتوا و استراتژی توليد تنظيم شود .  ما در اين نوشته ی علمی از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه افزايش بازديد بلاگ را برای شما تیتر كرده و بهترين راهكار ها را برای شما تیتر كنيم .

عالی میباشد كه سراغ مباحث اساسی خیس و تخصصی خیس برويم ، وب لاگ نويسی افزون بر آن كه می‌تواند داده ها بسيار زيادی را به كاربران ارائه دهد با دقت به استراتژی هایی میتواند در بهینه سازی سايت شما نيز اثر بسيار بزرگی بگذارد ( برای مثال چنانچه شما اصول لينكسازی را بدانيد و اينكه در هر محتوای منتشر گردیده در وب لاگ آن را نظر بفرمایید می توانيد در كمترين مجال بهترين جايگاه برای سايت خویش رغم بزنيد ) ولی پيشنهاد ما به شما آن میباشد كه در صورتیکه می خواهيد اين حوزه را به صدق پيش بگيريد عالی میباشد كه پیش از هر عنوانی داده ها و تحقيقاتی كسب كنيد و بتوانيد در آن حوزه مانور دهيد . ( برای‌ درك خوب شما از اين مورد عالی میباشد كه بگوييم در شرایطی‌که شما اصول محتوای بهینه سازی گردیده را بدانيد در كمترين مجال می توانيد محتوا های خویش را در نتيجه های برتر گوگل نيز مشاهده كنيد و البته قضیه كه در‌پی با آن می پردازيم تاثير شبكه های اجتماعی در اين حوزه و تبليغ آن میباشد ؛ خوب میباشد كه شما یادگرفتن توليد محتوا را فرابگيريد )

 

آيا به کارگیری كردن از شبكه های اجتماعی برای افزايش بازديد بلاگ تاثيری داراست ؟
امروزه همان طور كه می‌ دانيد شبكه های اجتماعی در بعد از ظهر ارتباطات نقش بسيار كليدی را دارااست و البته يكی از تاثير گذار ترين روش ها برای افزايش بازديد وب لاگ استفاه از شبكه اجتماعی می‌ باشيد اما چه گونه و چطور بايد آن را اجرا بخشید ؟ پیش از هر كاری بايد شبكه های اجتماعی لبریز بازديد را شناسایی كنيد همچون اينستاگرام و فيسبوك و تلگرام و لينكدين و … البته نكته بسيار اصلی آن میباشد كه بايد نصیب قابل توجهی از محتوا خویش را در آن شبكه ها منتشر كنيد و سعی در اين داشته باشيد كه آن بخشها از مهمترين نصیب نوشته‌ی‌علمی و محتوا شما باشد كه جذابيت خاصی را داشته باشد .

درج كردن لينك و نشانی سايت بسيار اساسی خواهد بود به اين دليل كه اشخاص بايد از منبع مشخصی از محتوا های شما خبر دار و آن‌ها‌را بين دوستان خویش نيز به اشتراك بگذارند ؛ برای درك عالی شما از اين مسئله خوب میباشد كه لينكدين را نمونه بزنيم : شما با آمدن به لينكدين در صدر بايد يك اکانت كاربری قابل توجهی برای خویش نيز ساخته و در آن نام سايت و … تیتر كنيد و در پی برای ايجاد هر پست نشانی سايت و url کاغذ محتوا را درج كنيد و سعی در اين داسته باشيد كه تصوير شاخص قابل قبولی هم داشته باشيد . ( در شرایطی که شما مجموع اين ساز و كار را در هر شبكه اجتماعی استعمال كنيد 100 درصد نتيجه مناسبی خواهيد داشت و اين کار منجر افزايش بازديد وب لاگ نيز میشود )

 

داشتن موضوعی بسيار مطلوب برای توليد محتوا و قرار دادن آن در وب لاگ :
بعضا‌ از اشخاص كه وارد حوزه سايت و … گردیده اند عشق و علاقه  دارا هستند كه نصیب وبلاگ آن ها آحاد موضوعات را پشتيبانی كند و در هر حوزه ایی توليد محتوا بتوانند ایفا دهند در‌حالتی که كه اين گزینه برای بعضا از سايت ها امكان پذير خواهد بود ( برای مثال سايت های خبری ) و نكته حائز اهميت آن میباشد سايت هایی كه در حوزه تكنولوژی فعاليت می كنند به هيچ وجه محتوایی درباره با تحصيل و … درج و منتشر نمیكنند و صد درصد اين فعالیت منجر كاهش بازديد سايت می گردد . ( پيشنهاد ما به شما آن میباشد كه در بالا كلمه كليدی خویش را گزینش كنيد ، از جمله كامپيوتر و اينكه شما با اعتنا به اين زمینه و حوزه می توايند طيف بسيار عظیم ایی از موضوعات و نوشته ی علمی هایی منتشر كنيد و ولی سعی در آن داشته باشيد كه تواضع یادگرفتن و دانستی ها را در اين حوزه برقرار كنيد به آن شکل كه تمامی ی مطالب شما آموزشی نباشد و به طبع موضوعات دارای ربط خویش را در تیم های متبوع مکان گذاری كنيد )

 

نحوه های افزايش بازديد وب لاگ ( تضمينی ) :
تا به اينجآی نوشته‌ی‌علمی شناخت كامل به اين مورد پيدا كرده ايد و حالا نوبت‌ آن میباشد كه سراغ طریق های افزايش بازديد وب لاگ برويم و البته پیش از آن اعتنا داشته باشيد كه در هر قسمت نكات بسيار اصلی و كليدی‌گفته ميشود و شما بايد به آنان اعتنا كنيد و ممكن میباشد كه در فرايند ترافيك سايت شما تاثيری گرانقدر داشته باشد :

پيدا كردن كلمات كليدی مطلوب برای توليد محتوا در نصیب وب لاگ : اولين گام از افزايش بازديد بلاگ را می قدرت پژوچهش كلمه كليدی دانست ، اعتنا بر ان داشته باشيد كه تنها فهمیدن كلمات كليدی برای‌ شما ملاك نيست و اينكه بايد ميزان بازديد آنان‌را بيابيد و ببينيد كدام يك از آن ها قیمت توليد محتوا را دارااست ، حالا با دقت به اين ساز و كار می توانيد موضوعات پژوهش گردیده را بزرگ و هر كدام يك از آنان‌را با اعتنا به استراتژی های خویش جايگاه بندی كنيد ؛ البته خوب میباشد سايت هایی كه می‌ توانند در اين حوزه به شما كمك كند را بشناسيد و آنان عبارت اند از : moz و kwfinder و … ( اما ملاك شما آن باشد كه كلماتی در بلاگ خویش استعمال كنيد كه بسيار ترند گردیده باشد )

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 131 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 14:01


پیوند های فرنگی (Outbound links) لینک و پیوند هایی میباشند سئو سایت که از وبسایت شما به دیگر سایت ها داده میشوند. در شکل لینک و پیوند دادن به بقیه محتواهای دارای ربط در دیگر سایت ها به موتورهای کاوش امداد میکنید تا شعور بهتری از مسئله محتوای شما داشته باشند. داشتن یک‌سری لینک و پیوند فرنگی دارای ربط در محتوا قادر است به آن یاری دهد تا محتوایی قابل متکی بودن بوسیله موتورهای کاوش جلوه نماید.

البته در ایجاد کرد پیوند های فرنگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به بلاگ های دارای ارتباط لینک و پیوند دهیم
مزرعه پیوند ساخت‌و‌ساز نکنیم
از تولید پیوند های فرنگی زیاد دوری کنیم
در شکل پیوند دادن به سایتی دیگر میتوانید طی یک آدرس اینترنتی به آن ها استحضار دهید که به یکی‌از محتواهای آن‌ها پیوند داده اید. در شکل ایفا این عمل، ممکن میباشد که آنان نیز در یکی مطالب آینده خویش به وبسایت شما پیوند دهند. این عمل هم به شما و هم به وب سایت رقیبتان امداد خواهد کرد.

آیا لینک و پیوند دادن به بقیه وب سایت ها به seo امداد می نماید؟

در شکل پیوند دادن به یک محتوای دارای ارتباط در سایتی دارای اعتبار به گوگل می فهمانید که محتوای تارنما شما نیز از بها بالایی برخوردار‌است. در موقعیت کلی این فعالیت میتواند در seo تاثیر مثبتی به یار داشته باشد.

همینطور صاحبین آن وب سایت ها ممکن میباشد که با آگاه شدن از وجود اینگونه لینکی از تارنما شما بازدید کرده و در فیض به ترافیک تارنما شما افزوده شود. همانگونه که گفته شد این فعالیت ممکن میباشد به کسب بک پیوند متقابل ختم گردد. هیچ چیز نشدنی نیست!

تا جایی که در‌این فعالیت زیاده روی نکنید، ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های فرنگی به seo تارنما شما لطمه ای نخواهد زد.

8. لینک و پیوند دادن به بقیه صفحه ها
با اینکه کسب بک پیوند و پیوند دادن به دیگر وب سایت های دارای ربط اصلی میباشد، البته نباید از ساخت و ساز لینک و پیوند های داخلی نیز غافل گردید.

لینک و پیوند های داخلی لینک و پیوند هایی می باشند که از برگه به برگه ای دیگر در یک دامین داده می‌شوند. این پیوند ها بسیار کارامدند، به این دلیل که موجب جابجایی یوزرها دربین صفحه های وب سایت شما می کردند. از جمله در همین مقاله هر جا که موردنیاز بود، ما به محتوای دارای ارتباط دیگری از سایت لینک و پیوند داده ایم.

لینک و پیوند های داخلی موجب ارتقاء محتوا و تولید ها اینترنت سایتتان می شوند. به این ترتیب این زمان را از دست ندهید.

9. سئو تصاویر تارنما


تصاویر جز اصول اصلی seo محسوب میگردند. همگی ما می‌دانیم که ادراک موادسازنده بصری با سرعت بالاتری شکل می گیرد. آن‌ها جذابیت بیشتری نسبت به گزاره های متنی دارا‌هستند.

در حالی که وجود تصاویر در بلاگ وب سایت تماما ضروریست، ولی ممکن میباشد که موتورهای کاوش در پردازش و شعور آنان در گیر نقص‌ شوند. جهت تسهیل این شغل می‌توانید از تکنیک های سئو تصاویر وبسایت مانند متن جایگزین (Alt text) برای عکس ها منفعت ببرید. این متن در کدهای HTML ورقه قرار داده گردیده و توصیفی از تصویر را ارائه میدهند. خوب میباشد که همه تصاویر وبسایت شما دارنده اینگونه توضیحی باشند.

در کنار مزایای آن برای موتورهای کاوش، می‌تواند به اشخاص معلولی که کارکشته به مشاهده تصاویر نیستند یاری دهد تا قابل انعطاف افزارهای منحصر بتوانند این متن را برایشان بخوانند. درصورتی که به هر دلیلی تصویر در کاغذ بار گذاری نشود، این متن در شیت، اکران داده گردیده تا استفاده کننده نیز به محتوای آن پی پیروز شود.

کد HTML ای که برای متن جایگزین به فعالیت می رود به صورت ”polaroid میباشد که درین نمونه عبارت polaroid pictures متن جایگزین میباشد.

در عین حالا که تایپ کردن متن جایگزین تکنیک خیر به‌حساب می‌آید توجه داشته باشید که تعریف صادقانه ای ارائه داده و از به کارگیری بی گزینه از عبارات کلیدی نیز خودداری کنید.

مقالات سئو ...
ما را در سایت مقالات سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo02 بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:13